visitor 2011

Khamis, 27 Oktober 2011

suri minat melukis


selamat pagi khamis sume...
assalamualaikum...
ehem2...satu hari semalam cuti...
banyak syok kan lepak2 kat rumah...

oklah..ini nak citer lah pasal suri aku ni...
hari tu pergi uptown damansara...ada lah rembat white board kecik utk dia..
ala rm10 je...
then aku rembat pen marker kat ofis..
kasi suri lukis...
kalau nak tau..suri ni suka melukis...
iyelah..myb bakat melukis menurun dari papa dia...
hari2 papa suri melukis utk suri..
sebut je apa ...papa akan melayan melukis ngan suri..


hehehe...seee...ini budak 3 tahun yang melukis...
not bad...ada mata ada muka...ada mulut...ada idung...n ada rambut 2 urat...


ini kejadian di waktu malam..
nak tidur pun still nak melukis..
actually suri meneman aku makan..
mama suri kan memboyot..pukul 10 je lapar...
jadi kerja nya cicah biskut ngan air milo je ah...


setakat ni...takdelah terror bebenor...
ala budak 3thn je baru ni...


ini dua ketul gambar..pok den yang lukis...
pokden ni kadang2 sesaja je lukis gambar boyot aku...
lepas tu suri akan tunjuk kat aku gambar tu..
pastu berdekah2 lah suri ketawa...
sengal betul kan...



korang banding gambar dua mickey kat atas dgn gambar dua ketul ni...
hehehe..jauh panggang dari api kan...
janji ada muka..mata..idung..rambut..kira jadilah..

p/s: tips utk anak kite...selalu2 lah puji bila anak selesai buat apa2 kerja...sebagai tanda kte menyokong dan menghargai hasil kerja murni diorang...then anak2 akan lebih bersemangat lagi...heheehe..itu konsep aku..tapi janganlah puji melambung2 depan orang sgt...ok....cukup depan anak kte...

4 ulasan:

norhidana berkata...

ok lah tu beb budak 3thn nyer lukisan,kire lawo dh tu.... pasni jgn lupe suri ek lukis kt dinding2 sekali ehehhe

mamasuri berkata...

dana: mak ai...ko suruh suri conteng dinding?takpe2 ..aku benarkan..sbb rumah tu pun rumah sewa kan...hahahha....giler kentang suri lukis orang cam tu kan...tak tercapai akal oleh ku...hahahaha

Tanpa Nama berkata...

http://wanwidget.com
wahhh dah pandai melukis

lieyalatif berkata...

pandai!! comel jek ha drawing suri kekeekekek

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut