nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 10 Oktober 2011

kecewa ahhh dengan budget

tgk kan..hari ni masuk keje baru nak citer pasal budget ...
ketinggalan zaman betul kan..
tp tulah..biar apa pun..aku ttp kecewa dgn budget...

kadang2 terpikir camner lah dgn org yang middle cam aku...
ala...tak lah kaya pun...sederhana..n tak lah dikelaskan sbg miskin..
tengah2...
yang gaji isi umah dalam 6-7k je sebulan...
mcm takde kelebihan je dalam budget ni...

lebih2 buat penjawat awam..
wei..aku tau korang kecewa...
tp apakah nasib...keje cam biasa je lah...

p/s: uhuk2...apa2 pun kte tunggu skim gaji baru kte yek..(buat sedap hati)

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut