nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 18 Oktober 2011

PA&MA


minggu ni aku dah masuk 23 minggu...
minggu depan 24 minggu...
sekejap kan...
so skrang ada masa mmg aku dok belek2 majalah Pa&Ma ni..
yang kat atas tu yang latest...
kat umah ada jugaklah aku kelebek2 majalah Pa&Ma yang lama...
buat tambah2 pengetahuan...

3 ulasan:

lieyalatif berkata...

ni laa bahan bacaan aku mase preggy....asal preggy jek tak missed aku beli tiap2 bulan kooo...abis jek preggy dah tak beli dah tiap2 bulan...kalo beli pun tgk isu, kalo best baru beli hahaahahah

norhidana berkata...

aku pun tumpang sekaki baca ahak2... masa aku beli dulu ko pun tumpang sekaki gk kan... jgn thn dpn aku lak yg beli pa ma tu udah....

mamasuri berkata...

lieya: aku pk kan..pa&ma mcm ulang tayang je citer2 dlm pama tu..tp aku ttp baca gak..hehehe...lagipun aku dok tambah pengetahuan nak breastfeed n pasal cloth diaper ni..

dana: ehehhe..dah dulu ko ngandung..aku tak ngandung..ini aku ngandung aku kenalah beli..hehehe..tp utk orang lepas beranak pun ada jugak info tau..hehehe..

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut