nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 24 Oktober 2011

lepas beban sebelah aku



tiada kata nak diucap....
hehehe..
tak reti lah aku nak bermadah...
dengan rasmi nya aku telah berjaya menamatkan belajar aku...
lega sudah ..terasa beban di sebelah bahu telah lepas...
skrang kena usaha utk apply kerja yang lebih bagus...
tapi tu sume kena lepas bersalin lah...

dalam hati ada taman...
dalam hati nak sambung master...
dek kerana kerja pun aras sokongan jer..
xdpt nak g taman....
ahahahhahha...

p/s: takdok gambar pun sbb aku mmg tak g pun majlis konvo...hehehe..konvo degree takde gambo...konvo diploma takdok gambo..insyaallah konvo master..ada...hahaha...khayal lagi...tak abis2 kan..

2 ulasan:

lieyalatif berkata...

alhamdulillah...tahniah emy!!....semoga ade rezeki ko tuk jawatan yg lebih baik....cepat2 isi kpsl yeak.....

bagus le, verangan dulu baru jadikenyataan....harap2 ko dpt genggam master plak.....aku ni pun kawan2 ramai yg dah sambung...aku jek lemau huhuhu

norhidana berkata...

huhuhu... yg pnting dh ada degree.... mcm aku nih... ntah bile lah terbukak hati nk sambung blaja... tp duit lak ilek...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut