nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 21 Oktober 2011

p/s : i love u


sejak preggy ni..
suri mmg agak manja skit..
tapi suri ni dengar kata ...
so takde masalah lah..
yang masalah nya...asyik nak tgk kartun je kat channel 613
hehehe...

tengok anak tidur...
buat aku rasa tenang....
buat aku rasa mcm sekejap je suri membesar...
rasa tak puas nak tengok suri membesar
thn dpn suri akan ke tadika..
bulan 11 nnti baru aku akan buat pendaftaran...
lagipun suri tak sabar nak ke tadika..
muahhh muahhh muahhh sayang..

2 ulasan:

~ataicha~ berkata...

okla tu... setengah budak bila mamanya pregnant.. makin buat perangai sebab terasa tergugat bila tau akan ada orang mengantikan dia..

kalau ok.. xpe laa.. anyway jaga diri mama tu.. jangan wat keje berat2 dah...

norhidana berkata...

cpt masa berlalu ek mi... dh bsr dh anak dara ko tu... dh nk dpt adik...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut