visitor 2011

Rabu, 19 Oktober 2011

seni pasir


tetiba jadi seni pasir yek...
ke laut betul kalau english jadi malay...
hahaha...sands art..eh ye ke??

oklah ini aktiviti baru suri..
dulu2 aku mmg selalu jer tgk bebudak cina main sands art ni..
tp nak suruh suri ...time tu suri kecik lagi..
ok now suri dah 3 thn..n dah kira besar lah ..
so aku ajar lah ...

citer ni kat uptown kota damansara..
tetiba aku ternampak ni..
apa lagi terus beli..rm6.00.. utk sekeping lukisan tu...
so mula lah operasi mengajar suri..


budak comel yang mula2 blur...
bila aku ajar satu2...
baru excited...
sbb suri ni suka melukis kat umah..
so senanglah..sbb darah seni dah ada kan...


dapatlah papa yang berseni...
so mmg pelik skit lah warna2 tu...
hehehe


tapi yang tak bestnyer..
warna2 'pasir' kat situ tak cantik sgt...
so myb next2 time cari tempat yang better..
ini sebagai introduction utk suri sahaja..


yang best part is...
bukan suri je excited..papa suri pun excited..
siap cakap nak beli 'pasir' warna tu nak buat kat umah..
oh tidak..bersepahlah umah mama nnti..

p/s: eh cantik tak layout n warna baru blog aku?sesaja tukar angin..kali ni aku letak gambar beso2 gabak..hehehe..baru puas tgk kan...

2 ulasan:

lieyalatif berkata...

anak aku pun suke bende ni emy, tapi kalo beli yg dahsiap2 pack tu, aku suh buat kat luar umah...kalo tak berterabur pasir2 tu ha ha ha....

suri kemain khusyuk hah buat bende tu....

norhidana berkata...

itulah beb, aku tgk mmg papa dia yg semsama nk main sand art tu ahak2... kalu beli kt umah jwbnyer... mmg umah jadi mkn calerpul heheheh

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut