nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 7 Oktober 2011

M.A.L.A.S

hari ni hari malas sedunia utk aku...
ntah apa2 kan...
aku kalau dah malas jangan nak paksa aku apa2...
aku mmg buat dek jer...

naper malas?
ntahlah...biasalah hormon pompuan kan...
setelah melatak pulut semalam...
malam semalam perut aku keras...
abis tangkap kat pinggang...
mmg lepas ni tak makan lah pulut tu lagi...
huhuhu

harap2 kemalasan aku ni akan terubat skit dengan belanjawan petang ni...
apa lagi..kul 3 pasang telinga ye sume...
tp bab2 utk penjawat awam normally kul 4 lebih...
hehehe

p/s: panik laki aku bila aku tahan sakit perut siap air mata bergelinangan...oh bby aku dah siap menendang2 dah skrang...bergerak je manjang..oh bby..anda teruna or anak dara??mama belum scan lagi ni...huhuhu

1 ulasan:

Alin Marlini berkata...

Pulut memang sedap..tapi melemahkan badan..

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut