nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 31 Januari 2013

airport kota bharu


fuhhhhhhhhh....
hari khamis dah datang..
esok cuti yeahhhhhhhhhhhhh

tp esok ptg ada appointment...
ermm..nak cari side income..
kena lah korban kan..
takpe2..sabtu ahad ada lagi kan..

klah..
nak tayang gambar2 masa balik kota bharu hari tu..
kampung pokden ni kat area2 pengkala chepa tu jugak..
so mmg dekatlah ngan airport kota bharu ni..
sesaja ajak pokden round..
kebetulan adalak kapal terbang nak berlepas..
apa lagi..suruh lah suri posing..



keadaan masa ni mmg panas..
seriusly..kelantan mmg panas..
nasib kakak sporting...
berlatarbelakang kapalterbang MAS


standardlah kakak..
ambik gambar mesti macam2 memek muka..
sweet anak dara aku ni..
makin beso makin feminim..
tension aku..
barbie 24 jam...
uhuhuhuhu


ni lak si darin yang dok mengamuk2 nak kuar dari kete..
ini budak pantang kalau papa dia kuar dari kete..
mesti sibuk jer nak ikut..
mula lah panggil 'apppaaaaaaaaaaaaa'
hehehe...
panas lah dik..nnti itam ko pulak..
elok2 dah putih tu..hehee


si comel darin with cousin..aisyah..
aisyah ni beza beberapa bulan je dari darin..
darin mmg ramai lah geng yang sama umur..
sonok nnti bila beso...

p/s: nak bawak suri g tido hotel..tp hotel mana?huhuhuhu...putrajaya mana hotel best n tak mahal sgt???

1 ulasan:

lieyalatif berkata...

kakak kan diva harus le panas2 pun posing sengih manjang heheheeheeh.....alah ko jgn kate klate aku balik johor pun panas kedaung hah......

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut