nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 3 Januari 2013

citer2 akhir tahun


citer2 akhir tahun...

adui camner nak citer..tp citer lah skit2...
ini citer darin...
ambik petang hari last kerje 2012...
darin bengkak2 kat pipi..
jatuh dr bouncer kt umah pengasuh...
huhuhu...

yer aku akui darin mmg pembuas orang nyer...
tp yang tak leh aku akui ialah...
pokden terjumpa butang bersalut kertas dlm mulut darin..
patutlah balik dari umah pengasuh..
darin mcm orang berak kapur..
mcm ada tak kena jer...
rupa2 nyer butang tu mmg darin dah telan...
myb terlekat kat tekak..
n aku lak ada suap darin nasi lembik2...
nasi tu darin muntahkan...
baru lah butang tu kuar..
mmg aku perhati darin mcm orang tersedak..
nervous giler pokden..
aku takyah cakap lah...

ktorang pun malas nak panjang2 kan citer..
so kuarkan darin terus dari umah pengasuh...
ngadu2 kan pengasuh suri yang lama..
terus letak darin kat umah pengasuh suri yang lama..
lega kami suami isteri..
huhuhu....

p/s: kami tak citer pun pada pengasuh darin tu...cuma citer nak kuarkan darin sbb lebam kat pipi jer..huhuhu

4 ulasan:

NM02 berkata...

ha????????

tebuntang biji mata aku baca kesah kau ni sambil aku membayangkan qays depan mata aku.

adoiiiii...... nasib baik tak jadik ape2 weh...

dan nasib baik temuntah balik ngan nasi kau suap tu

emy pokden berkata...

nmo2

ko terbuntang..aku time tu speechless terus...sian anak aku tau...dah kurang cun anak aku tu...ada lebam kat pipi ..

Nens Collection berkata...

pehh..butang baju..alahaii siannyer darin, bukan senang nk dpt pengasuh yg boleh jaga anak kite mcm anak die kan..huhu

emy pokden berkata...

nens

itulah pasai...dugaan akhir tahun..moga2 darin dok baik2 jer kat pengasuh baru dia...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut