visitor 2011

Rabu, 30 Januari 2013

lupa pulak aku ni blogger


eh tajuk..tak ingat kan
mcm iyer2 jer aku ni blogger..
yeerlahhhhhhhhhhhhhhhh
aku memamg blogger..
cuma beza..aku ni blogger yang biasa2 jer...
xde famous melampau...
visitor pun puluh2 ribu jer..
nuffnang pun baru nak cash out..
itu pun sikit jer..
tp tak kira nak cash out gak..
hahaha

klah..hari ni bz skit..
ingat nak letak gambar2 balik kampung tu...
tp takleh ok..
pagi g klinik gigi dato keramat tu..
karang gigi aku menyerang balik..
so next appointment 28 februari ni..
lama pulak rasanya..
xpelah..kerajaan kan...lama tu standard lah..
hahahah

lunch lak lari ke au...
so termengah2 lagi wat kerja..
bos pulak ada meting..
aku dah byk nak mintak sign dia ni..
postpone minggu dpn lah..
huhuhu

itu jer nak citer...
eh esok sehari je keje lagi kan..
pahtu cuti..best2...

p/s: hari ni kembali sarung dx elken aku...azam nak kurus...kena lah sarung..tp seriuslah..ramai cakap aku dah mengecil...so aku tekadkan nak mengecil kan lagi...

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut