nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 18 Januari 2013

rutin pagi hari bekerja


oh pagi mmg selalu kelam kelibut..
tp itu dulu2 lah..
sekarang dah relaxs2 skit..
iyelah tu relak kan...
kadang2 kelibut gak..
hahaha


ni baju kurung suri utk hari jumaat..
kalau hari biasa baju uniform lah...
ini mmg kena bawak dgn hanger..
nnti kenyut2..
suri mandi kat ofis aku...
hehehe


inilak barang si darin..
darin kat breastfeed lagi..
so mmg kena prepare susu dia n attach bubur sekali..
eh aku bangun 5.15 pagi..bt bubur utk darin tau...setiap hari...
by the 6.30 pg..bubur darin dah siap..
time ni darin nyenyak tido..
pepagi papa darin yang antor darin k...
n setiap pagi lah si darin ni melalak...
hahha


inilak beg simpan susu aku g ofis...
nasib pump dah tinggal kat ofis..
cuma galas beg ni jerlah
aku mengepump stp kul 11 pagi n 4 petang..
dua slot dah skrang...
lagi sebulan darin setahun..
rasa2 nak stop dah kot..
takut haru lak nnti aku nak g kursus...
huhuhu


gigih kan aku bt bubur darin..
so menu hari ni..simple jer..
bubur nasi + kismis + carrot + cauliflower


siap masak letak dlm termos ni..
then letak dlm beg darin...

mmg gnilah hari2 aku...
6.30 pagi mmg kena kuar umah..
kalu tak..jem lah aku kat kg semarak, kl tu..
fuhhhhhhhhhh

p/s: nak cari slow cooker utk darin..hehehe..dari hari tu nak cari..tak cari2 gak..nak beli rice cooker yang canggih tp biar lah dulu..dapur kecik...nnti pindah umah baru kte beli yek..


Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut