nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 17 Januari 2013

sejuk2 rasa nak demam jer...


xleh nak bebel2 sgt..
sbb aku ni nak bukak mata pun rasa cam takleh..
mengantuk campur rasa nak demam..
darin semalam g klinik..
yelah telinga bernanah..
sikit sebanyak pun menggangu jugak tidur si darin tu...
asyik nak menetek jer ngan aku..
dan aku pun kurang lah tidur nyer...
ini rasa nak peluk bantal n tido jer ni...
pagi ni dah telan 2 biji ubat demam atas tu..
harap2 ok lah...

p/s: aku takleh demam..nnti aku down..bila aku down aku malas...hahaha..

3 ulasan:

Nens Collection berkata...

take care sis..;)

lieyalatif berkata...

laaa sian ko....mkn ubat key...hope ko cepat baik n tak melarat demamnyer....sian budak2 tu nanti...ye laa kite bile demam sure takde mood kan....

NM02 berkata...

haah... kau demam nak bunting ke weh???








larikkkkkkk!!!!!

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut