nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 9 Januari 2013

wajah2 yang aku selalu rindu


dulu2..sebelum kawen..
gambar bf mesti ada dlm purse ngan hp..
skrang takde doh..
gambar anak2 lah..
hehehe..gambar laki pun gambar kt kad nikah je...
hahahha

seriuslah..
bila dok ofis..
mesti tingat giler kat budak2 ni..
tp bila kat umah..
mcm singa betina je aku ni...
hehehe...


adik yang selalu jer masam mencuka..
tp kali ni dpt ambik gambar nampak gigi..
comel tak???


kakak yang mencengkung n kurus..
semakin beso semakin memilih makan..
takpelah kakak..
baik kurus skit dr gemuk..
asalkan takde penyaki
kan menyesal bila beso gumuk kan
hahaha


si kakak kulit takde lah putih2..
tp si darin ni putih skit..plus kulit pun bersih jer..
mesti berkat air susu ibu..
si kakak lak kurang berkat susu ibu..
hehehe


si kakak yang suka benar bt memek muka gni..
padan muka ko kak..mama letak gak gambar ni...
hehehe...

p/s: kakak adik...mama sayang dua2...takde kurang takde yang lebih..sumer sama jer..kalau kakak kena marah..adik pun sama kena marah...adil n saksama..

3 ulasan:

lieyalatif berkata...

ye koooo...susah kot nak tgk pic darin senyum nampak gigi gitu...comel sgt.....

betul emy, kat opis rindu ...balik umah jadi singa...seb baik ko tak berjiran sebelah umah aku, sure bergema taman perumahan bile 2 ekor singa mengaum hahahahaha

Nens Collection berkata...

ololo..comel2..
sy pon skang dlm fb ke tepon ke..gambar anak updated sokmo..haha

NM02 berkata...

kau jgn marah apaknye sekali sudah. nnt mlm tk dapat. hahahahaha

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut