nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 15 Disember 2011

Penakut


mula-mula dengar lagu 'penakut' oleh Yuna ni kan...
aku rasa mcm takut je nak dengar...
rasa macam kelakar pun ada...
but bila dah byk kali dengar...
n baca lirik..(hafal skit2)...sedaplah wei lagu ni...
even lirik tu pun bermakna...
meh layan lirik lagu penakut ni....

lirik : Penakut
oleh : Yuna


Tak semua kau rancang akan berlaku

Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja



Chorus
Ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil
Untuk engkau bertanya jika ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya



Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah cuba kau ringankan



Ulang Chorus
Kau bukan milikku
Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku


3 ulasan:

norhidana berkata...

ohoooo ingtkan apa yg penakut...

lieyalatif berkata...

tu le, aku ingat suri takut ape2 ke hahaahahah...bikin saspen le ko emy!

wahida berkata...

aku pun suka lagu ni...mmg best..layan...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut