nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 12 Disember 2011

makan-makan...borak-borak


ini citer hari khamis hari tu...
pagi tu aku dah bedal mee hoon campur kueh tiaw + telur goreng + air kosong...
then dlm kul 10pg..bedal lak roti canai...
bos kecik aku belikan...
then lunch tu...


lunch tu budak baju oren tu ajak aku ngan puan dana g gerai tepi telekom...
budak tu dah g dulu...
then baru aku ngan puan dana gerak...
dan2 hujan..so terpaksa lah kami kirim kat budak baju oren tu dgn tel je...
so jadilah...luncheon kami beramai2 kat pantry opis...
seronok gak wei...


ini menu aku...
nasi putih + daging masak merah pedas + air kosong...
mmg preggy no 2 ni..asyik nak makan daging masak merah jer...
hehehe

p/s: beza betul cara pemakanan aku waktu preggy suri n preggy no 2 ni...suri dulu..aku hantu ikan bakar n sup ayam..tp kali ni asyik cari daging lah..seafood lah...
adakah???heheeh

4 ulasan:

norhidana berkata...

tulah aku dh kabo mybe anak buah aku kali nih boy... itulah,dulu tiap2 hari nk mkn me sup felda, pastu ikan bkr keramat...tp kali ni ns daging merahhhh je

mamasuri berkata...

hahaha....iyerlah tu puan dana...amin..dpt gegirl pun ok gak...

lieyalatif berkata...

wah...tanda2 boboy tu ke emy...jeng jeng jeng...ade geng le aiyan n dayyan main bola nanti kekeekekekekeke.....

mamasuri berkata...

lieya: tanda je wei...belum tentu...myb dpt gegirl mcm mia mija...leh jadi kembar suri..hehehe...pengsan...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut