visitor 2011

Rabu, 7 Disember 2011

first baju baby



giler kentang sungguh lah...
semalam lunch ada teman puan dana pergi beli barang make up dia...
iyelah..orang baru lepas bersalin..mestilah nak kena beli barang make up baru kan...
melenggok lah aku kat body shop jj setiawangsa tu...
heheheh....

then lepas dah beli sume...
naik atas tgk barang bby...
hehehe..suka2...puan dana hadiahkan aku baju bb sepasang...
aku teruja ok...
sbb aku tak beli apa2 pun utk bby dlm perut ni..
ni gara2 sbb tak tau jantina lah...
so semalam..aku survey2 lah sarung kaki, tangan, topi n barut dulu...
nnti gaji leh lah pergi membeli...
skrang takleh nak membeli..
kering giler...hehehhe

p/s: tq puan dana..i lap u...eh bila baju baby tu mcm iyer2 je i dpt bby boy...amin...

4 ulasan:

ataicha berkata...

xpe.. beli je baju yg 2-2 leh pakai... kan dah ada experienced.. :p

lieyalatif berkata...

wah wah wah ...mak angkat baby dah bagi adiah nampaknye tu ekekeekek...aku doa2 ko dpt boy yeak emy.....nak gak tgk suri versi boboy2 heheeheheh.....

norhidana berkata...

heheheh... semsama, dh alang2 aku beli baju aiyan aku pun terbeli utk anak buah aku dlm perut ko tu sekali... itulah...mintak2 boy senang aunty nk cari baju lg... heheheh

mamasuri berkata...

ataicha: hehehe..itulah pasai

lieya: itulah..mak angkat yg tak sabar2 ni...

dana..muahhh

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut