nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 5 Disember 2011

jalan-jalan di putrajaya

 sabtu hari tu...
ma abah n adik2 aku datang kl...
mmg aku tertunggu2 lah ma aku datang...
sbb aku dok siap2 cakap nak makan daging rusa...
so sabtu tu mmg tercapailah mengidam aku nak makan daging rusa...
hehehee....
then ahad nyer...
ma aku sibuk lak nak g putrajaya jalan...
so aku mengekor lah dgn suri...ke putrajaya...


gerak pun dah ke petang...
n of course suri terlena dalam kereta dulu...


sampai2...posing2 kat atas jambatan ni...
jgn tanyer aku nama apa jambatan ni...
sbb aku tak tau...hehehe


gila kentang suri muka baru bangun tidur
mama n pakngah dok buli2 suri suruh posing...
itu perut mama 29 minggu yer...
hehehe


aku suruh suri panjat tiang tu...
dia takmo lak..
so posing nampak perut buyut aku jer lah...


pakngah yang tengah menahan nafas...
hehehe..time ni putrajaya..dah hint2 nak hujan dah...


family picture without pok den n paksu...
paksu teman pokden ke JB ambik adik pokden...
senget benget kan gambar ni...
hehehe

p/s: dek kerana hari sabtu tu nampak si lieya dok citer pasal umai cafe...kami pun terjah lah ke sana..itu next entry kkkk....
p/s: dua hari ma dok kl..mmg ma masak sume lauk...kenyang aku...
p/s: lepas kena keputihan..skrang ni aku dok sakit pedih lulur hati jer...nak kena makan selalu...uhuk2...

4 ulasan:

MRS. K berkata...

ni jambatan wawasan kot

norhidana berkata...

lama tak jln2 putrajaya wei... huhui... tak sbr nk tunggu aiyan besar skit blh ajak dia jln2 sini... nyeh2

mamasuri berkata...

mrs.k : oh ye ke itu nama nya...tidak ketahuan ni...

norhidana: syok gak g sekali sekala...hehehe..

CuTeMiUt78 berkata...

jlan2 ptg di putrajaya

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut