nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 30 September 2011

suri n khemah nyer


skrang suri dah ada mainan baru tau..
hehehe..khemah ni hah..
eh mainan ke?hehehehe...
meh layan..


kejadian nyer petang semalam..
balik je dari umah pengasuh terus lepak dalam khemah baru dia...
kalau nak tau...dah dua malam suri bermalam dlm khemah..
tp dalam umah lah...
hahaha


landing dalam khemah sambil2 mata tgk kartun...
iyelah umah sempit..
mana yang ada space kosong ...
mmg sume barang suri ye


budak happy selalu...
sekejap je masa berlalu..
dah beso panjang...


hari2 mintak aku bawak dia g pantai..
mana yang oi mama nak cari pantai dlm kl ni..
pantai dalam adalah...


buah hati jantung mama n papa..
kalau ada adik sekalipun suri ttp di hati mama n papa..
suri ni hari2 cium perut aku...
pastu cakap..sayang mama..sayang papa..sayang baby...


pose manja suri...
muka suri semakin putih melepak skrang..
tau naper?sbb tak ke mana pun..
pagi pergi umah pengasuh sebelah blok..
petang ambik terus balik umah tgk kartun...
kalau weekend kuar...mengomel jer panas...
hehehe


hehehe...
mak buyong yang still leh pakai baju kurung...
target aku utk pakai baju kurung until 6 bulan..ok tak??
sbb nyer? aku tak suka baju preggy yang labuh2 tu..
aku hanya suka pakai seluar n baju preggy tu...
hehehe..

p/s: hati gembira sbb tgk anak membesar dah jadi anak dara skrang...

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut