visitor 2011

Selasa, 13 September 2011

jamuan raya JUPEM


giler awal aku update entry ni...
actually aku tengah mengantuk giler dok ofis ni..
yelah baru je abis makan2 sempena jamuan raya peringkat JUPEM ni...
hehehe...
yang paling aku nak puji...tahniah kat seksyen aku yang menang lagi...
kalau tahun lepas menang gerai tercantik..
tahun ni menang gerai paling kreatif ...
tahniah2...
tp yg aku sakit hati..si sangap tu lah ...mesti dia bangga giler sbb seksyen dia menang..
sedangkan dia tak contribute apa2 pun...
sempat lagi aku ngumpat..hahaha


actually pagi2 aku dah masuk ofis...
so aku dah bedal nasi lemak kat kantin ofis...
majlis jamuan pun start lambat..
itu menu atas..menu pertama aku rembat kat jamuan tu...
jamuan raya JUPEM ni unik skit..
setiap gerai present masing2 punyer menu...
n diorang kena lah decorate gerai masing..
so mmg pelbagai menu lah ada..
ada nasi arab mandy (seksyen aku...n aku tak makan pun), nasi minyak, mee kari, soto ayam, kueh tiaw n mcm2 lah..penat lah nak menaip..hehehe


so inilah gerai aku...
benda alah ni konon2 nyer ala2 arab lah..
hehehe..mmg menu arab kan...
kreatif tak???


dan yang paling kreatif bila staff2 sporting
seriuslyaaku tak involve apa2 pun..
ada nyibuk2 jer...
cantik kan diorang ala2 arab...


ini kak siti aka as ketua dayang (ktorang panggil ibu ayam..hehehe)
n sebelah lak ...ketua penyamun tarbus...



yang baju ijau tu ketua geng shisha..
diorang tgh kumpul nak prepare shisha..
relak je diorang isap shisha situ..
hehehe


see..geng2 shisha dah berkumpul..
yang baju putih tu..pengawas skolah sesat...
hehehe


last but no least...hehehe
aku ngan ibu ayam..


p/s: rasa tak seronok tahun ni..sbb bestfriend aku still berpantang..takde geng nak snap gambar kat gerai2 lain..so aku mmg sopan dan ayu tahun ni utk mengambil gambar...muka pun tak make up..dikesempatan ni..aku leh lah memakai first jubah aku tu (baju raya)..dah kata arab..aku pun konon2 pakai lah jubah arab..tp versi mesia..warna biru..hehehe
oklah..nak rehat kejap..mmg malas nak kerja dah hari ni...
muah..

1 ulasan:

norhidana berkata...

waaa seksyen kite menang lg...best2... mmg pecah rekod lah
tp paling best yg tema2 arab tu, terutama mak ayam tu aka k siti... heheh mmg cun..
si sangap tu biasa ah tau bangga diri je.. cube kalu jd benda yg buruk ke apa comfirm tau mrh je...
ko cun la ngn jubah tu,berseri2 wei...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut