visitor 2011

Rabu, 21 September 2011

bila hamil rutin makan pun dah berubah

korang tau..hari ni mmg takde satu ketul picture pun...
alkisahnyer aku lupa nak bawak memory card...hehehe
so aku nk jugak update so aku citer lah skit pasal preggy aku ni...

skrang ni aku dah 19 minggu...minggu depan 5 bulan dah ...cepat je rasa....
nak kata alah..rasanya dah kurang lah kot...
tapi aku perasan sejak kebelakangan ni..
mulut aku penuh dengan air liur...uhuk uhuk...
kira berair je mulut aku...naper yek???

tekak still loya2...
adakah still alahan???
pepagi aku akan muntah masam tu...kalau aku makan dinner malam sebelum tu...
so solution nyer..aku dah tak ambik dinner...
giler kan...tak mkn malam dah skrang...
kalu tak preggy confirm aku kurus sudah....

mmg terasa lain sgt preggy kali ni..
masa suri dulu tu..aku mmg dah selera makan time ni..
kira hari2 lah aku akan ulang alik kat pasar keramat tu makan nasi ulam ikan bakar..
tp yang ni takde yang feveret pun...

eh..citer makanan je kan...
hhehe..nak wat camner..aku idup ngan makan..ahaks2...

perut skrang semakin membesar...
so baju2 kurung mmg tak muat ler..
nak cari uniform..tp member aku ada suggest bt je baju kelawar...
leh pakai ngan seluar or kain kan..
hehehe..itu yg aku dok pk..sbb kalu preggy aku selamba badak je pakai seluar..
kalu bos sound pun aku buat bodo jer...hehehe...

ok now nak citer pasal suri pulak...
aku dgn senang hati berkata...sejak dua menjak ni suri mmg behave sgt...
cuma tak behave time kitorang berebut tv...
nampak nyer kalu ada rezeki nak kena tambah satu lagi dekoder astro...
rasanya settle lah kot...hehehe
n skrang suri leh main dgn sendirinya...
suka2...

pasal laki aku lak...eh leh citer ke pasal laki???
hahaha..itu secret yek..itu citer dalam kain so mana leh citer....
oklah itu je..babai...

p/s: 19 weeks still drive dari sri damansara ke jalan semarak...aku nak bawak kete ni until 8 bulan aci tak???hehehe...sian lak nak harap laki aku..dah ler keje tak sehala...uhuk uhuk uhuk...
p/s: minggu dpn 5 bulan..dah leh scan ke tgk gender???tak sabar ...if dpt boy syok...if dpt gegirl lagi pun syok..sbb leh recyle sume baju/brg suri..jimat mak..hahaha

1 ulasan:

lieyalatif berkata...

ooo gitu plak yeak...betul kate ko, kalo tak preggy, sure dah kurus ni tak mkn mlm ekekekeek...

kat opis aku ni sorang officer aku, die preggy, then kene cam ko...mulut asik berair liur jek, last2, die kemane2 bawak sebekas botol air, sikit2 die ludah dlm botol tu.....dari pagi sampai tghari dah penoh sebotol kooo hahaahah....dah le pakai botol lutsinar, geli geleman kiteorg tgk ha ha ha....

eh dahleh nampak dari 4bulan kooo....cepat2 pi scan...aku doa boy...dpt sepasang koo emy...syok...syok....

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut