nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 8 September 2011

ada budak demam


petang semalam..lepas balik keje..
campur lak jem giler kat mrr2...
lenguh kaki mak buyung tau...
hehehe

tetiba balik..tgk anak demam lah pulak...
sian sungguh tgk suri...
nampak macam sihat..
rupanya badan panas giler...


sian kan suri..
lagi satu ..suri ni chulas sgt nak makan ubat...
so terpaksa lah ambik alternatif..sumbat ubat buntut..
tp sumbat pun yang kurang dos...kira tak kuat sgt lah...


agaknya suri letih kot..
iyelah..9 jam dok dlm kete...
semalam kira 2 kali lah aku sumbat ubat buntut..
tp sory ye suri..
mama tak dpt nak cuti utk suri hari..
mama ada appointment doc ler pulak..
tetiba doc suruh g cuci gigi...
aku pun pelik..preggy2 ni lah suruh cuci gigi...
ngilu aku dibuatnya...

harap2 petang ni suri sihat yer..
semalam pun tak minum susu or makan sgt...
just sempat jamah kek feveret suri jer...
moga2 cepat2 sembuh yer sayang...

2 ulasan:

NM02 berkata...

aku pun demam agi ni noks

patutnya aku mc, dapat smlm

tapi aku budak baik

dtg gak keje ari ni

hahaha

mamasuri berkata...

nmo2: ko mmg ...terajin sgt..hehehe...tapi beb..mmg musim lah skrang..lebih2 kl ni jerebu giler kan..

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut