nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 19 Ogos 2013

pagi syawal kami


morning kawan2..
confirm korang sumer korang dah terpacak kat ofis awal2 pagi kan
sebab nyer..cuti2 raya dah abis..n pagi ni confirm jem kan...
hehehe..
sama lah kter...

klah ...malas nak bebel sgt..
sebab pagi ni mmg byk kerja2 ofis nak setel..
seronok2 cuti..masuk ofis kena lah kerja keras balik kan...
nnti cuti raya haji leh raya sakan balik...

jom layan gambar pagi syawal kami...
kami ni jenis simple2 jer...
takde yg lebih2 pun...
raya pun kena budget2 mana yang ada ...
lagipun...raya ala kadar lagi best..
takde lah pening kepala lepas raya..
kui kui kui

 
comel tak kami sekeluarga...
pokden n suri sedondon..
aku ngan darin sedondon...
tahun ni mmg sume beli kecuali pokden..
baju melayu recycle yg thn lepas punyer....


masa ni ma aku sibuk nak gantung langsir dia ...
still touch up rumah ma aku..
so bergambar ngan abah aku jer..
alhamdulillah...makin sihat abah aku..
hari tu abah aku masuk spital sbb jantung ada sumbat skit..


anak dara aku yang ni pakai peplum...
comel tak??hehehe


sibuk melaram tau...


yang ni lak aku belikan kebaya...
tp kebaya ni suri pilih sendiri...
comel tak anak dara aku??hehehe
muka marah nak kuar beraya...hahaha


dah beso dah suri kan..
bila pakai kebaya macam anak dara sunti dah...
klah..
itu dulu...lagipun gambar tak byk sgt..
aku sibuk beraya...tak sempat dah nak snap gambo2 pun...

p/s: esok jamuan raya JUPEM...sapa2 lalu jalan semarak tu..jemputlah dtg...tiap2 tahun JUPEM buat jamuan raya cam bazar ramadhan...mcm2 ada...seksyen aku thn ni sediakan ayam golek...insyaallah 50 ekor ayam akan tergolek..hehehe


Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut