nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 29 Ogos 2013

makan je keje


ni aku menaip entry sambil menyuap darin nestum...
budak ni...tetiba asyik nak nangis je...
budak ni kalau nangis...confirm bab makan...
inipun aku suap nestum orang tua...
hehehehe

mata dah mengantuk..tp pokden tak balik keje lagi..
byk keje...esok ada submittion..
itu kelam kelibut tu..
org 3d confirm lah orang terakhir bt kan...
huhuhu..nasib hari ni dah kuar bonus..
so sedap lah hati nak berOT kan...
walaupun OT tak berbayar..kui kui kui...

aku pulak..kalau pokden takde...
mmg aku akan tutup sumer lampu..
aku on tv jer dua2...
hahaha..jahat kan..
so bergelap lah anak2 aku..
ko tau naper???sbb aku dah tak larat nak kejar darin...
lampu dapur pun aku tutup...
hehehe...
bukan pe...aku dah bersuap nasi ngan sup ayam ke darin maghrib tadi..
tp still mencari makanan atas meja makan..huhuhu
kuat betul anak mama ni sorang makan...
kakak lak jenis yg tak pemakan...jenis memilih...adik lak yg jenis bantai sumer..
ikut saper ntah..hahaha

esok petang aku ada rehearsal 'pertandingan simfoni seni' di NRE
wakil JUPEM
huhuhu...hari tu aku join koir kan utk APC..ni masuk pertandingan lak..
berlatih seminggu jer...ktorang bt choralspeakingchoir...
setakat ni progress mmg ke laut ...hahahah
skrip pun tak hafal lagi..lirik2 lagu..hahaha
oh aku beserah betul...mentang2 kampung pun nama beserah...
apa2 pun korang doakan ktorang success yek...
hehehe


gambar ni gambar petang tadi ..
suruh practise...tp still main2 n gelak2..
hehehe....aku pun sama..terasa muda riang remaja...hahahaha

klah..ini je lah nak bebel malam2 ni...

p/s: esok mmg aku angkut suri ke putrajaya lah utk rehearsal...huhuhu...
p/s: NRE - Kementerian Sumber Asli
p/s: APC - Anugerah Perkhidmatan Cemerlang
p/s: JUPEM- Jabatan Ukur dan Pemetaan Malaysia...

sekian...
`

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut