visitor 2011

Sabtu, 3 Ogos 2013

buchuk2 mama


bestnyer....
hari ni kuarga pokden sume bangun kul 9 pagi...
best syok giler..cover tido hok seminggu punyer..
hahaha

hari ni pokden kena g servis kete aku...
iye..balik kampung ngan kete aku...
kete pokden still unavailable utk gerak jauh2..
itulah pakai sgt enjin turbo evo lah...
nk jalan2 punyer lah susah...
nak parking mengata2 pun susah...hohoho...
pokden...takde hasrat terselit ke nak tukar kete???
sambil mata kelip2 byk kali..hahaha

oklah hari ni pokden kena servis kete aku siap tukar timing belt ok..
nasib kawan2 ramai pomen..so oklah...
oh lagi 2 hari nak balik kuantan...
yessssssss...tahun ni turn raya umah aku dulu..
haruslah gumbira...hahaha


muka anak2 dara bangun pagi...
gambar tak cantik guna tab samsung...
tp muka2 gni...bau2 buchuk anak2 dara ku memang best..
mmg aku gomel lah dua budak ni...


test gambar dgn hp baru pokden..sony apa ke bendalah...
smlm pokden gelisah sbb kena charge batery 8 jam...
orang tak sabar nak godek2 hp baru..
so officially pokden dah ada whatsapp,insta and wechat...
hahaha


oh ye..pagi ni aku masak cekodok bilis n mee sedap goreng utk anak2 n omak yang dh raya...hahaha

p/s: tudung ma dah beli..susah benar nak cari warna kuning...skrang yg tinggal baju atuk n dress darin je lagi...mmg berharap pokden je lah beli..almaklumlah..ofis pokden dpn midvalley je pun...hehehe


Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut