nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 23 Ogos 2013

dua budak comel..


kami ni lah dua orang budak comel sesangat tu...
iyelah..sama peel sama saiz dgn erti lain sumer sama lah...
bila gedik2..kami lah yg terlebih gedik skit..
tp ada aku kisah..
aku gedik pun ngan kwn2 pompuan jer..
hehehe

klah..
smlm jamuan raya seksyen aku..
biasalah time gi bergedik jer lah...
so layan...



time gnilah kami bergambar sakan..
gebu tak kami??? comel tak kami??
hehehe



muka bermake up ...



gedik lagi..
ambik gambar tang muka jer..
sbb kami ni montel sgt..
nnti korang gelak lak kat kami..



dan lagi...
dua2 pinjam lipstik mac kawan kami..
cantik lak kan dana..jom g mac...



besh2...puan dana dah ada smartphone..
leh lah kte berwhatsap instagram bagai...

p/s: minggu dpn kami nak atkins..kter boleh dana..kter boleh...

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut