nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 19 Ogos 2013

pagi raya lagi


sambung lagi citer raya...
kalau citer raya ni nak abiskan dlm seminggu jer..
hahaha


klah..lepas dah makan skit..skit jer tau...kat umah ma...
eh lupa nak citer..pagi tu ma masak nasi minyak, rendang daging n ktorang ada tempah sate..
lepas makan skit..diulangi..skit jer...
ktorang g kubur arwah atuk aku..
yang duduk tu nenek aku...
yang baju itam tu paksu aku...


budak ni tetiba nangis lak...
myb sebab panas kot..


ambik hati darin...kter snap picture yer darin...


setel kat kubur...
kami balik umah...
plan nak bergambar lah 
tapi spoil pulak dua beradik ni..
nak babak lak (susu)
terus aku merajuk masuk umah kasi susu dulu ini budak dua orang..
agaknyer dahaga dok kat kubur tadi...


ini gambar laki aku yang snap...
tak dpt snap gambo bini n anak2..
dia snap gambo moto adik2 ipar..
eh aku dua je adik..dua2 lelaki..
dua2 peel cam abah aku..
suka moto... itu sume moto adik aku yang dua orang tu..
next2 aku tunjuk gambo kegilaan adik2 aku ngan moto ok...

p/s: bersambung lagi ni esok..tp esok citer bab lain lak..raya sebulan kan..ahaks..eh lupa nak citer..berat naik woiiiiiiiiiiiii....kena atkin lah ni...

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut