nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 1 Ogos 2013

Darin Safiya


kadang2 kan..ada jugak pokden mengomen aku..
awak ni suka sgt beza2 kan anak..
uhuiiiiiiiiii

takde maknanya aku nak beza2 kan anak2..
aku cuma citer pasal peel anak2..
cuma ayat aku...suri tak gni dulu...darin takde lak mcm suri..
ahhh..mcm gitu lah ayat nyer..
tp tak bermakna aku beza2 kan anak2 aku...

anak2 aku itu adalah anak2 syurga yer kawan2..
takde makna aku nak beza2 kan..
setiap yang lahir tu..ada keistimewaan nyer..
takde lebih takde kurang..
sumer balance sumer...

klah..
nak citer pasal darin safiya..
iyerlah diperingkat umur si suri tu..
mmg suri dah bercakap laju lah..
tp darin ni tak mcm suri (tak beza ok...)
darin ni suara adalah halus sgt2...
kalau korang dgr dia nangis..mmg korang rasa nak dgr lagi dia nangis..
sebab comel sgt dgr..hahaha
eh ni kira angkat bakul sendiri lah ye..hehhe



inilah budak comel nama darin safiya..
adik kesayangan kakak suri dalisa..
jgn tak tau..
kalau aku marah suri..automatik darin akan peluk kakak suri tu..
konon2 protect kakak lah..



tapi ..kalau dia yang kena marah..
dia lak g peluk kakak dia..
sambil2 mata n mulut terkebil.mcm mengadu kat kakak dia..
gelak aku tau...
itulah relationship adik beradik kan..
chemistry kuat giler..



eh naper aku marah darin..
takdelah aku marah... cuma tinggi kan suara je skit..
darin skrang dah buas skit..
lepas mandi mesti takmo pakai pampers..
so solution nyer..aku suruh lah kakak pakaikan..
si kakak lak..panggil adik..alahai lembut giler..
mcm ni bunyi nyer "adik...meh sini kat kakak..pakai pampers yek.."
memang si adik pun nonong2 lah ikut si kakak..



tanda buas kat pipi..
dah ler nak raya ni dik..
itu uci dia cakap..bergaduh ngan thaqif..
ayo dik..ngan abg thaqif pun nak gaduh ke???



sibuk main scooter ni kat umah..
diri sendiri tak balance tp nak jugak main..
ni mula dia duduk..bila dia bangun darin cakap 'up!!!'
itu mulut ternganga tu..
hehehe

p/s: tadi g avon cari lipstik..avon je mampu..huhuhu

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut