nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 21 Ogos 2013

abis make up aku..huhuhu


kejadian dalam kereta...
ntah masa bila si suri ni snap picture ni..
aku jmp dlm tab dia..
aku suka godek2 tab suri...
kadang2 ntah apa2 dia snap..

ini yg aku jmp..
patutlah brg2 make up aku comot semacam...
rupanya budak ni bt projek dlm kete...
ntah bila pun tak ingat...huhuhu



bedak akuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!



lipstik akuuuuuuuuuuuuuuu!!!



eyeshadow akuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

p/s: paling tak tahan siap posing maut tu...aduyaiiiiiiiiii

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 ulasan:

lieyalatif berkata...

hahahhaahah...abis laa emy....ko dah ade pewaris .....lepas ni mmg ko kene sorok bag makeup ko la...kalo tak mmg sakan le budak2 ni melawa dlm keter pastu bergambar.....bijak2....

wahida berkata...

hehe...mcm tu lah ada anak dara ye nok...sonok pulak aku tgk anak2 dara korang ni berposing...

buat aku x sabar nak ada anak pompuan...hehe...

comel je anak dara ko ni nok...pandai dah mekap2...ekekek...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut