nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 31 Disember 2012

bye bye 2012, welcome 2013


sekejap jer rasa kan..
tup tup hari ini dah hari terakhir dalam kalendar 2012...

dan alhamdulillah..sbb tahun 2012 ni lah...
aku dapat si darin SAfiya tu...
dah ada dua orang anak dara dah..
nak boboy kena tunggu lah 4 thn lagi yer..

aku rasa tahun 2012 ni kurang mencabar lah sgt..
yang tercabar tu hanyalah waktu nak beranak jerlah..
yang lain2 biasa2 jer..
hehehe..


buah hati pengarang saya..
for papa...work hard ok..cari duit byk2..
bagi kt kami...hehehe

utk darin..
nnti dah panndai jalan..
jgn buas sgt yer syg...


for my lovely princess suri..
study hard skit thn dpn..
sbb thn ni exam asyik periksa nombor belas2 jer..
itupun dpt nombor belas2 dpt tab..
kalau dpt no 1 tak taulah apa hadiahnyer...


untuk mama...
thn 2013 kena turun kan berat lagi 10kg..
bersihkan muka..kena cari collagen dah ni...
cari kerja baru...cari kerja baru...
hehehe...

p/s: nnti nak wat wishlist 2013 pulak

1 ulasan:

Nens Collection berkata...

hehehe..semoga tahun 2103 nnt lebih manis dan kite plak makin tabah hadapi rintangan..aminn

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut