nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 27 Disember 2012

rumah ku syurga ku...


tajuk hari ni mmg terbaek kan..
hehehe..
tp aku takdelah terbaek sgt pun..
sbb aku ni tahap kemalasan mmg maksimum...
hanya rajin tertentu sahaja..
hehhee

pasal rumah...aka rumah sewa...
mmg aku ngan pokden sama2 bt keje umah...
bab masak aku lah..
jaga anak aku lah...
mengemas umah/mop aku ngan pokden..
basuh kain pokden yang bt..
lipat kain aku yg bt...
hehehe


hall rumah aku...
dah macam kindergarden jer aku tgk..
warna warni pulak tu...
lantai bersih okkkkkkkkk


sbb balik kerja semalam..
aku gigih menyapu n mengemop lantai..
iyerlah..balik dr kuantan kelmarin..
betul2 sumer dah flat..
so balik keje semalam baru mengemop..
pokden pun balik keje semalam gigih membasuh kain..
i lap u sayang..hehehe


kalu ikutkan ngan budak ni pun aku nak mengemop...
dia lah sorang yg bt semak dlm umah ni..
hehehe
dgn coklat dia kat lantai..
dgn playdoh dia melekat kat lantai..
aku takut si darin jer mengutip
dah ler darin semakin membuas skrang...

p/s: kenyang perut suka hati...tadi makan mee kari rm5.50..huhuhu

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut