visitor 2011

Khamis, 20 Disember 2012

Durian punyer citer


kan sekarang musim durian...
haruslah kte menikmati nyer kan...
cara aku menikmati..
meh aku citer..


menikmati sambal tempoyak yang sedap giler dari kantin felda..
sampaikan member ofis dah tau..
aku lah yang pembeli tegar tempoyak felda..
hehehe


haruslah ajak pokden g makan nasi ayam kampung tepi hkl tu..
mula2 jaga darin...kasi anak n pokden makan dulu
lepas tu baru menikmati budu ngan tempoyak...
ada pulak lala masak kuning tu...mmg marvelous...


eh ni selingan jer..
dah panjang tekak makan durian jer..
kte makan spagetti...
baru belajar bt spagetti kat umah..
konon nyer nak ajar anak n incik suami makan..
hehehe


yang ni mmg latest giler..
smlm kul 10 mlm gigih nak mencari tempoyak utk pot luck jumaat ni..
tp pakcik durian tu kata..dia tak bawak g gerai malam semalam..
so aku tapau lah durian yang 2 biji rm15...
tp pakcik tu baik...sampai 4 biji dia bagi aku..
itu yang penuh tupperware aku tu..
so pikir2..jumaat bawak serawa lah ...sbb jumaat lunch aku nak cabut balik kuantan dah...
hehehe

p/s: tingin nak wat durian crepe lah pulok...

1 ulasan:

NM02 berkata...

aku bab doyan, ape saje aku bedal! hehehe

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut