visitor 2011

Rabu, 12 Disember 2012

muka gabra ambik lesen kete....


ohooo...
gelak lah tgk pic aku kat atas tu..
itu muka suci murni umur 17..
tp pakai tudung mcm mak2 orang dah kan..
ambik gamabr passport..mestilah skema kan..

oh yer..
aku ambik lesen kete umur 17 tau..
pengalaman sgt2 debar...
sbb yang test sekali ngan aku sumer makcik2 jer..
dan2 aku yang paling muda...
siap makcik2 situ suruh aku relaks..
mmg aku relaks pun..
sbb aku mmg dah dikira terror sbb aku selalu jer gedek2 drive kete bapak aku..
ahaks..
itu bapak aku suruh aku ambik lesen..
riso kat aku..
iyerlah darah muda time tu..
kalau kete ilang je kat parking..
confirm muka aku lah tu yang drive nyer..
hehehe

p/s: ingat lagi abg/pakcik jpj tu..siap ajak kuar lagi lepas test kete...apa ni bang..no rasuah2 ok..hahaha...lagipun i bawah umur lagi ni..ahaks..


Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut