nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 4 Disember 2012

darin yang suka sgt tgk tv...


hari2 kalau nak letakkan darin dlm walker, mmg payah..
kte nak masukkan..dia leh siap kangkang kaki dia takmo masuk..
tp aku paksa jugak dia masuk..sbb aku pun ada keje nak bt kan...
tp bila dah dok dlm walker..mmg ok jer..
siap lari2 anak lagi si darin ni..
n feveret dia adalah...
tgk tv kartun 





setakat ni darin sgt2 suka kartun pocoyo dan mickey mouse jer...
kartun kakak suri adalah oggy tu..hahaha
(patut lah kakak mcm citer oggy dah skrang)

1 ulasan:

NM02 berkata...

weh, kau kasi link blog dana... apsal aku cari tak jumpa2 ni

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut