visitor 2011

Khamis, 16 Februari 2012

citer-citer lepas bersalin


oh memang takde kemampuan lagi nak citer pasal dalam labour room tu.....
nak kata trauma tu..takdelah sangat..
tp dua hari ni asyik tingat jer time beranak...

yes..memang penat sgt...
iyelah..dah lama takde anak kecik..
rasa kekok pun ada..lebih2 bila nak mandikan n nak menyusukan...
sbb suri ..buat jer susu ..n suri sendiri minum dah besar kan..
tp bila ada bby kecik lain skit...

utk hari ketiga ni...mmg ada bagi adik suri bf...
tp mana lah kuar lagi...
so mmg aku dah bagi susu formula dah..
hehehe..konon2 nak bagi fullbf kan..
sabar2..nnti aku bagi yek..
sbb esok pagi baru nak mengurut2 kan b aku ni hah...
skrang mmg bagi nyonyot je lah kat adik suri..
sbb ada kolostrum tu kan...
kolostrum tu kan penting... 
so far adik suri ni takde memilih sgt...
aku bagi b aku pun dia nyonyot..
bagi susu formula pun dia nyonyot...hehehe

bila dpt anak kedua ni..rasa tenang lah skit...
sbb adik suri ni takde peel sgt...
tp tak taulah in future kan..
kerja adik suri..tidur...susu ...berak...tidur...
itu je routine dia...

malam pun setakat ni bangun sekali je..
itu pun pukul 3 pagi...masa tu dia minum susu...berak..
aku tukar pampers...then dia minum susu balik..
dia tidur dr kul 5 pagi sampai lah kul 10 pagi...
agaknya masa pregnant kali ni aku kuat tidur kot..
hehehe...

eh panjang lebar lak membebel malam ni
ni sbb aku baru je bertungku..
ala bertungku elektrik tu jer..
senang gelek g mana2..hehehe...
sambil2 fb..sambil2 tgk blog...sambil2 tgk adik suri...

p/s: citer dalam kain (labour room) nnti2 aku update yek..takde kekuatan lagi nak bercerita bagai...muahhh

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut