visitor 2011

Jumaat, 10 Februari 2012

bila suri jatuh


eh..tak beranak lagi kan aku ni...
rasa mcm lama je nak tunggu beranak ....
lagi 6 hari due aku dah...
hehehe....

giler boring jugak dok kampung ni...
iyelah celik mata...sume orang g keje..
tinggal aku dua beranak...
nasib ada abah aku..dia keje malam..
dia lah merajin membeli breakfast utk anak n cucu dia ni hah...

mcm rutin biasa..
bangun pagi..celik je...suri dah sibuk suruh aku mandikan dia
aku jer yg memperlambatkan...
iyerlah..anak dara aku tu..kalu dah siap mandi bagai..
mmg dia akan kuar main sampai tak ingat umah lah...
so pagi2 aku paksa dia makan dulu...
makan kenyang2...minum susu kenyang2..
baru mandi..n baru lepas pergi main

tapi nasib suri kurang baik hari ni...
baru nak kuar menapak bermain..dah jatuh...
hehehe..jahat nya..siap gelak lagi..
so tak jadi lah kuar main..
hehehe


ini muka budak yang baru jatuh...
siap nangis...tapi takde maknanya aku nak ambik suri 
nangis...muka dok umah lah jawapnyer...hehehe


inilah lukanya...
besar lah jugak utk budak bandar mcm suri ni..
kalau budak kampung..relaks jer...
rumah ma aku ni..kat depan umah memang under construction..
so banyak lah batu2..itu yang suri jatuh tu...
pakai lah selipar wedges barbie...
hehehe..so faham2 je lah...


natijahnyer..dok lah umah layan mickey mouse je...
hehehe...
luka2 pun..abis susu sebotol...abis jugak biskut lemak aku 2 keping...
hehehe

p/s: mood nak beranak..tp belum rasa kontraksi lagi..hehehe

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut