nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Ahad, 12 Februari 2012

aktiviti bila nak menunggu due bersalin


hari ni dah 12 februari dah...
tapi tanda2 nak bersalin tu mcm dah ada...
dari pagi mmg sakit pinggang jer...
baby lak mengeras jer...
tp tulah selagi tak rasa sakit sambil menangis...
or kuar air ketuban or kuar darah..
mmg tak jejak ke hospital lah aku...

aktiviti di rumah/kampung????
tak buat apa ok...
keje aku dok membasuh baju2 baby jer...
yang beli sume dah basuh...
yang makcik2 aku bagi pun aku dah basuh...
cloth diaper 5 keping pun dah prewash siap2...
itu je keje aku buat...
yang lain?

yang lain aku makan..main facebookk..tgk tv...layan suri 
masak ke apa ke..mmg tak buat lah...
sume ma aku buat..jahat kan aku...
taklah..mmg aku tak larat...
nak basuh pinggan pun berlagu berdiri lama...

sebelum2 ni rasa sakit celah kangkang...tp sebelah jer..
hari ni aku rasa sakit celah kangkang..tp dah dua2 belah dah...
agaknya bby ni tgh semangat nak kuar kot...
kalu kuar hari ni pun ok gak kan..
tarikh pun cantik..(berangan lagi)

ermm...oklah...
itu jer nak citer...

p/s: rindu pulak kat pokden yang dok kl sorang2 tu....

2 ulasan:

norhidana berkata...

alahai... aku pun tak tau camne nk rasa contraction tuh wei, al maklum kene belah kn... tp msti sakit kn..takpe itu pengorbanan...
tak sbr aku nk tgk anak buah baru aku tu ... semoga semua selamat

wahida berkata...

mmg dah dekat nak bersalin mmg sakit kat situ kan? ko sabar la ye...byk pahala tu...

semoga semuanya dipermudahkan...amin...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut