visitor 2011

Sabtu, 20 Oktober 2012

perihal kakak suri


ini kakak suri..
aduiiiiiiiii...sejak ada adik ni..
mmg peel dia totally lain...

mmg aku akui..
aku ngan pokden manjakan si suri ni terlebih2..
itu pasai..bila ada adik..
si suri terasa tersisih...
sbb iyerlah..darin kecik..
tumpuan aku skrang tentulah pada darin kan...

so pagi jumaat..iaitu semalam...
aku mmg naik angin sgt2 kat suri ni...
start drive dari sri damansara ke jalan semarak..
mmg aku bebel2 abis abisan ke suri...
sampai terdiam suri..
nak menangis pun tak jadi..
habis aku kuarkan citer2...peel2 dia tu...
yg aku paling gelak...
bila part aku cakap...
'kalau lah mama ni betul2 tak sayangkan ee...mama tinggal je ee kat school...baru betul kan'
hehehe

sampai kat school suri..mmg dia behave sgt2...
sampailah suri masuk kelas dia..
masa aku nak turun tangga..
aku dgr suara panggil mama..
aku paling tgk muka suri tgh sedih...
ko tau suri cakap pe?
'mama...mama ambik yer ee ptg nnti...ee sayang mama'
tergelak aku okkkkkkkkkkkkkkk
hehehe

itulah alkisah pagi jumaat
apapun...
mama papa sayang sgt kat awak Suri Dalisa Samsudin..

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut