nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 10 Oktober 2012

demam tonsil lagi



hari ni entry tanpa gambar k..
sbb aku pulak yang sakit..
dan2 lak aku mengigil2 semalam...
kena demam sampai 39.8...
terus cucuk buntut...
doc tgk tonsil siap bernanah2...
aduyaiiiiiiiii

tp alhamdulillah..sbb suri dah sehat dah
mulut pun dah bising sgt2...
n perangai manja tu dah kembali...
so oklah tu kot
n suri tak g pun trip ke putrajaya tu..
katanya semalam..dia takmo naik bot..tp nak naik bus jer..
mcm2 budak skrang kan..
kalau kte...naik bot tulah yg excited nyer...

so bertambahlah mc akuuuuuuuuuuuuuu
huhuhu

mama nyer hari ni leh tido jer...
takleh nak bt benda lain...
tp ingat nk sidai baju jap2 g..
itupun pokden dah basuh kan..
so aku sidaikan lah..
darin lah antor umah pengasuh..selamat aku..
huhuhu

sian dana..
sabar yerk syg..
jumaat kte g jimba2 kat au2..
jj ada jcard day tu...
heheh..aku pun sen tak byk..
tp cuci mata pun terapi gak kan..

klah..
nak mandikan suri
aku keras hati nak suruh dia mandi sendiri..
dia lagi keras hati suruh aku mandikan dia..
sabar jelah...

p/s: trip ke putrajaya tu dah byr rm65..huhuhu..melayang duit mama ko ni suri...suri suri....
oklah nak mengepam lak..demam2 pun kena mengepam gak ni..huhuhu

1 ulasan:

norhidana berkata...

sian kwn aku.... dmm terperanjat suri tak sihat kot... takpe lah beb, aku redha sbr menanti 4hari kebosanan...

ko jaga diri baik2... jgn lupe mkn ubat

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut