nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 16 Oktober 2012

kembali bekerja


salam hari selasa..
sorylah lama tak update blog..
sbb nyer..bila nak update..lupa bawak memory card..
bila nak update umah...si berukband lak lembap..
ini terasa nak membeli ipad ni..
leh update gitu je kan..
sok sok sok..mimpi jelah...

klah..nak citer...
demam si suri dah setel..
demam si mama pun dah setel
cuma tekak tonsil mama ni kurang setel..
sbb terasa lagi keloyaan tu..
tp jgn salah faham..
tak mengandung..
cuma tiap2 pagi aku muntah cam org pregnant..
huhuhu....sbb kahak okkkkk

kerja pun cam biasa...
makan kurang biasa ..
sbb lidah mcm pahit jer rasa...
so terasa kurus sekejap...
hehehe

oh lambatnyer minggu dpn..
aku ni mood nak balik kampung jmp ma jer ni..
rasa nak mengumpat2 jer ngan ma..
terasa rindu sgt ngan masakan ma ...
uhuk2...

itu jerlah nak citer...
ada story tp tunggulah ada gambar..baru best citer..
tata...

p/s: mood jimat minggu ni..isnin baru gaji...hehehe

2 ulasan:

NM02 berkata...

tak ke nagoya ke cik kak oi...

hehehe

Nens Collection berkata...

hehe..tggu gaji la ni yek..hehe

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut