nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 28 Mei 2013

Cousin bertunang


salam pagi selasa kawan2..
fuh...rasa mcm xcukup tido jer..
eh lupa nak citer..
hari tu ada citer tak nak balik kg kan..
tp ktorang balik gak..
hehhehe

kebetulan cousin pun bertunang
so sedang molek lah tu balik ...
jom layan gambo2...


ni majlis bertunang cousin mama di indera mahkota..
ktorang ni di pihak lelaki...
gedik2 aku ambik gambo sendiri..
kih kih kih..


ni antara hantarannyer..


ni sume sepupu mama ok..
sepupu yang kecik2..
so dorang pun panggil mama dengan panggilan 'kak emy'..
so ai kira muda teratang tang lah yer..


eh gambo ni tunggang terbalik lak..
patut ni gambo penutup..
tp takpe..
yang tgh tu lah pengantin..
ktorang dah biasa ngan dia..
so takde nak kekok2 dah...


gedik2 cousin2 ngan makcik (tepi sekali belah kanan)


 n lagi..
pantang org nak ambik gambar sumer..
so bila korang tgk muka2 cousin mama ni..
korang tau lah kan..darin to made from beserah jugak..
muka lebih kurang sumer ngan darin..


ayooo
nilah gambo patut dok atas sekali...
insyaallah..1 februari 2014 akan berlangsung lah...

p/s: yang tukang sarung cincin tu bakal kakak ipar lah tu..eh dah nak sama beso dah tu...kakak ipar tu mengandung 5 bulan tu..hehehe..ampun min...cepat2 diet yer min..tak lama dah tu..

2 ulasan:

lieyalatif berkata...

musim cuti sekolah mmg musin org bertunan, kawin kan beb...aku ni pun sampai minggu depan ade jemputan....

tahniah semoga lepas ni ke jinjang pelamin pelamin plak...

lizz berkata...

meriah...suka tema warna baju dier cantik...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut