visitor 2011

Khamis, 9 Mei 2013

Beshday party suri n darin


ini beshday party kat umah nenek dorang..
sumer pun nenek dorang yg sponsor..
hehehe..mama papa goyang2 kaki n pinggul jer..
hehehe

beshday darin 14 feb hari tu..
but beshday suri 17 mei ni...
saja bt sama2..
supaya takde seisi jelos menjelos...
huhuhu...

buat party pun kecik2 jer..
asalkan ada kek ada nama dorang cukuplah..
tingin gak nak wat mcd or kfc..
tp tunggu darin besar skit...
senang nak handle..

klah..jom layan gambo2


kek tu pakngah yg sponsor..
kakak suri yg pemalu..


kek nyer...
simple jer..dari secret recipe nun


ini dah tiup lilin..
kakak potong kek..
adik lagi pemalu..siap dok dukung ngan mama lagi..


eh gambar tunggang terbalik ni..
dorang sumer ni sumer tgk aku..
sbb mama dia sibuk2 nak ambik gambar anak2 comel ni..


menu hari tu..ialah mee calong..
why mee calong..
sbb tu yg paling simple n paling sedap makan kalau dok beserah..
eh kalau tak caya..sila tanyer orang beserah okkkkkkkk


susah betul nak ambik gambar dorang ni..
last2 aku pun give up..
yg kecik2 tu..sumer sepupu aku..
sbb aku lah cucu yg paling tua (eh tua ke aku)huhuhu

p/s: bila sekali pandang deco umah ma aku ni kan..mcm ma aku ni minat english style...betul tak?

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut