nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 13 Mei 2013

365


orang dah habis pasal 365 perfect ni..
aku baru terhengeh2 nak bt entry
hehehe
layan je lah


my doter my soul..
semalam tunjuk kt youtube kat aku..
tunjuk budak2 catwalk atas pentas..
kakak nak jadi cam ni leh tak mama??
what?model?
kakak gumuk mana leh jadi model (aku usik)
takpe..kakak diet...tak makan nasi..
mama pun diet lah jugak..
aku pun kena sekali..aduyai..


ok jer suri ko nak jadi model...
nak jadi artis pun boleh..
tp pokden bagi ke???
hahaha


yang si adik tu aku belum tayang lagi video dia menari..
tangan melentuk2 ko menari...
anak2 dara aku sumer pakat2 nak jadi artis..
huhuhu...
pls yer..degree abis barulah nak meronggeng ke apa ke??
tak abis degree jangan korang harap nak jadi artis..
hahaha


ala2 model sesat..
hahaha...
kakak..nak jadi model ke apa ke??
silakan..tp awal lagi nak pk cita2 tu..
apa kata belajar membaca dulu...
hehehe

p/s: mama stress ni...tekak sakit...dah lah skrang tgh belajar vokal koir ngan anak2 murid siti hajar..hehehe


1 ulasan:

lizz berkata...

kemain jelita lagik dia...bulu mata rozita che wan tu...
cepat makan ubat tau...moga cepat sembuh...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut