visitor 2011

Isnin, 4 Februari 2013

sexy girl 2013


tajuk blog..giler mcm lucah...
hahaha...

ala nak tunjuk sexy girl comel saya jer..
darin dah leh jalan...
hoyeeeehhhhhhhhhh


muka celup mama dia...
seksi pun mcm mama dia dah..
tp zaman muda lah...
kui kui kui


sy dah jalan ...
lagi 12 hari umur saya setahun..
tp sy dah leh jalan..
jalan sambil mulut cakap...'atih ma'


itu biskut kegemaran saya..
sy siang minung susu tepung dah..
malam2 jer sy still nyonyot mama punyer..
sbb tak tahan nak tahan gian wooooo


xde ke orang2 majalah nak ambik sy sebagai model..
harga leh dirunding..mama sy baik..hahaha


with biskut kegemaran saya tu


ayu kan saya...auwwwwwwwww

p/s: alhamdulillah..darin dah selamat berjalan...lagi byk lah dia explore umah aku..huhuhu

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut