nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 13 Februari 2013

balik beserah


assalamualaikum

salam pagi rabu sumer...
fuhhhhhhhhh....berat betul badan aku nak bangun pagi ni..
rasa nak EL jer..
tapi takmo lah..sayang cuti..
tahun ni byk program nak jalan2..
so kena lah simpan cuti..

ktorang baru balik dari beserah ni..
gerak dari beserah dalam pukul 8.30 mlm..
tapi pahang kan hujan..
so kul 12 lebih jugak lah masuk kl nyer..

klah..
kter citer journey balik beserah dulu k...
plan asal nak chow balik tengah malam jumaat tu..
tapi plan kena ubah..
last minute kete pokden wat hal..
temperature naik..so balik lah pagi sabtu ngan kete aku..
jem jugak lah hari tu..
iyerlah esoknyer dah kan raya..(raya cina)


ini gambar mlm jumaat tu..
aku dok termenung..camner nak mengemas beg2 balik kg..
iyerlah ..darin ni tengah menganas nak berjalan..
asyik mengikut aku jer keje...
itu aku postpone balik beserah esok pagi tu..


budak2 ni senang..
kalau kena econ..confirm tido..
sepanjang ktorang jem..minah ni relak jer tido..
bangun tido..menetek..bangun tido menetek...
pastu main gelak ketawa...
huhuhu


ni malam ktorang kat beserah..
boring tahap gaban..
sbb beserah hujan jer..


ini keje pokden...
main game pastu main game...
eh korang tanyer mana suri yek..
suri kuar main ngan pakcik2 makcik2 sepupu dia lah...
budak tu...balik beserah mmg tak lekat umah...

p/s: esok darin dah setahun...hehehe


Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut