nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 20 Februari 2013

ceritera


selamat petang kawan2..
lunch kat mana tadi...
aku hari g ofis mmg langkah kanan betul..
ada lak budak ofis belanja steambot kt johnnys...
nyum2...

klah..korang dah tgk kan gambar2 kat entry sebelum ni..
ni aku nak citer lak..
sumer gambar tu adalah dari hari sabtu sampailah hari ni...
sabtu ktorang lepak je umah...
ahad ptg ktorang kuar jalan2 sambil2 singgah kat manjaku sg buloh cari barang 
isnin lak aku cuti sbb pengasuh darin emergency tak sihat..
selasa pun sama...
ni hari rabu baru masuk ofis..
rasa lemau betul nak kerja..
tp bersusun dah kerja2 aku..
so nak tak nak bt lah jugak..
nasib boss sangap takde...outstation g indon..
so legalah jugak...

eh rasa mengantuk pulak..
iyerlah makan tadi sampai tak ingat..
ermm...klah..nak sambung bt keje..
byeeeeeeeeeeeee

p/s: mlm ni nak ke ikbn dusun tua...nak salam2 ngan mak (nenek aku)..esok pagi nak terbang bt umrah...

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut