nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 14 Jun 2012

tapau lauk


misi hari2 adalah menapau lauk ...
sbb balik umah hanya masak nasi jer..
bukan utk menyenangkan atau aku malas..
tp mmg tak sempat...by the end..kul 9 aku dah keletihan..
so tapau...
pok den pun tak kisah...

lauk hari ini adalah...gulai lemak ayam, sotong pedas n sambal ..
balik masak nasi n goreng telur dadar utk suri..
ok apa..

p/s: asalkan perut pok den kenyang cukup lah..

5 ulasan:

norhidana berkata...

kerana ko menapau lauk, aku pun terjerumus join sekali...

lieyalatif berkata...

Same laaa projek kite wey!!! Hahaha..... Ishhh kite balik2 dah penat, ngan anak kecik lg.... X kuase wey bertungganglanngang kat dapur masak.... Weekend kite masak la kan....

Mooniqueen berkata...

Adoiii...sedapnya...

mamasuri berkata...

dana: sapa suruh ko ikut aku..hahaha...ingat tak..aku selalu kutuk kak ita beli lauk..akhirnya aku pun terjerumus..ahaks..

lieya: kan2...kte bukan malas..tp kte penat lah...mana nak layan anak2..mana nak bt kerja umah..apaknyer pun nak kena layan gak..heheh

mooniqueen: lauk2 ni dari felda..mmg sedap..mmg fresh..sbb mmg tau diorang masak hari yg sama...

Hidayah Bach berkata...

yelah...

kalau weekdays nak kelam kelibut masak lepas balik keje..
adalah sangat penat..!
belum kisahkan hal anak lagi..kan?

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut