nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 21 Jun 2012

kakak yang suka merajuk


kakak suri ni selalu merajuk skrang...
bukan kerana jelos kat adik nyer
tp marah sbb aku suruh dia berdikari skit
suri ingat aku tak sayangkan dia dah...
huhuhu

p/s: suri ni mmg manja...nak pakai baju pun mmg kena buatkan utk dia..huhuhu

5 ulasan:

Mrs. Norrie berkata...

KAKAK KENE BERDIKARI....BARU BOLEH PANGGIL KAKAK

norhidana berkata...

heheheh... mule2 je nnti dia ok lah tu...

kuat majuk cam ko ek mi ahak2

lieyalatif berkata...

ko amik gambar gini nampak kurus lak suri emy...ke mmg die dah kurus sikit.....

muncung kemain panjang sedepa tu majuk eheheheeheh...biase laa budak pompuan mane lari ngan peel suke majuk...aku ni si mia n si mija tu berlawan2 majuknyer...tak kuase haih nak pujuk wakakaakakakaak

Mooniqueen berkata...

Hehehe... Manja lama sangat tu yg suri tak biasa... Takpe slow2...

Hidayah Bach berkata...

comel la...berapa umur nih..?

hehehe..
maklum la..

org baru kat sini..

takpe2 nanti dayah pi jalan2 lagi naa...

err..

salam perkenalan..!

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut