nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 26 Disember 2013

ntree


assalamualaikum uolls
morning uollsss
tetiba feeling2 hari ni hari isnin lak..
padahal semalam cuti christmas je pun sehari
tapi takpe..
byk story nak up..
sbb sejak 2 menjak ni jarang ber entry baru...
kter up dulu entry ni dulu

ntree???
n3?
klah...aku ni sebenarnya bab2 muka ni mmg tak ambik tau sgt..
last pakai set colagen tu...
ala yang ni


(gambar dr google)

yang ni best sgt pakai..
tp bila lelama pakai..
rasa camtu jer muka aku..
hehehe

so aku try yg baru..
sbb tgk akak ofis aku pakai ni..
jeragat dia ilang..
so aku pun nak ilangkan jeragat aku ni
nama produk ni N3 (spell dlm english)


inilah produk nyer...
ada sabun, toner n sun block..
tp toner aku pakai no 2 sbb no 2 ni kurang skit pengelupasan tu...


hari ni pakai tudung itam..so terserlah lah pengelupasan tu...
mmg tak pakai make up apapun lah..


pengelupasan yg teruk gak lah bagi aku..
tapi takpe..kita tahan utk 2minggu ni..
org tgk pun aku bt dek jer..



malu muka mengelupas???
ada aku kisah???
hahaha
janji lawa lepas ni..
kalau tak mmg aku meroyan lah..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut