visitor 2011

Rabu, 4 Disember 2013

mama bebel


kan ...lama tak bebel2 kat sini..
almaklumlah..sibuk di insta...di fb...lar ni...daydr pe ntah...
itu pun aku sign up...tp tak taulah update diri ni selalu ke tak..
tetiba budget retis..hahahha

klah...ambik masa skit bebel2 kt sini lah ye hari ni..
bos kecik takde...
bos besar ada tp biar dia dok diam2 je dlm bilik dia..
hehehe

baru balik dr proton...
cek baby ccn aku tu...
ye lah dah 4th umur nyer..
so mengada2 lah skit kan...

ermm..
rumah ma aku kt kuantan nun naik banjir..
aduilah..nasib baik tak balik kuantan
tp kalau balik pun best gak..
leh jadi mangsa banjir kan...


ni gambo adik aku send hari isnin ptg...
tapi yang sebenarnya..dah 2 hari ma aku dok umah mak saudara aku..
sbb kt pagar tu dah paras dada dah tu..
dlm umah paras lutut...
sabar ye ma...kter redha jer..
abis banjir kte soping2 mana2 yang patut..hehhehe


ini lak gambo luncheon kami di jj wangsa maju..
luncheon kat johnnys jer..
eh johnnys pun dah naik harga makanan dia yek..
sabor jer lah...
gaji kami tak naik2....
terpaksa lah bercatu dah nak makan kat johnnys ni..huhuhu


budak yang 24 jam lapo...
mmg beza lah perangai ngan kakak..
kakak ni tak brapa makan..
tp yg ni..aduyai..
mmg kena standby makanan..
kalau tak mengamuk...
ini gambo semalam..
beli bubur kat mcd..
ptg blik keje..terus bagi makan..
baru lah tenang nak wat keje..
n thn dpn..darin dah dpt tempat kt taska jupem...
so darin..dok taska kat ofis mama lah pulak..
huuhuhuhu


ni gambo pagi ahad hari tu..
citer aku bercelaru kan..
hahahha...
kakak jumpa duit sepuluh sen...
aku cakap letak balik..
dia cakap nak buang...
aku cakap lah...tak baik..orang punyer...
kakak suri leh cakap..alaaa sepuluh sen jer..
giler kentang ko suri..
eskyen berlagak ngan sepuluh sen..
mentang2 lah g beli roti kat babu pun mama bagi rm2 yek..
patut bagi 50 sen jer..padan muka..
hehehe
anak2 zaman skrang..
jmp syilling ingat tabung...
jmp syilling ingat nak bayar tol jer..
aduyaiiii

p/s: itu jer lah bebel2 hari ni...sekian terima kasih melaporkan...hahahah


Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut