nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 19 Disember 2013

feveret...kakak punyer citer


hoyeeee
hari ni gaji..
kih kih kih...

nasib 2 jan bonus lak..
so syukur2...

meh layan gedik aku lak yek


setakat ni rasa best sgt pakai seluar belang2 ni...
walaupun illusi nyer melintang..
yang bermaksud nampak aku lagi lebar..
tp ada aku peduli..
leh lah wat pakai kuar makan roti canai kan...
leh lah wat tido malam..
hehehe


aku skrang ni kaki kena jangkitan kulat air..
tp skit je pun..tp tak baik2..
hari tu lagi teruk..
hari2 hujan kan...so kaki basah..
lagi2 lah menjadi..
so penawar utk kaki ku ni hanya sandal ni jer..
warna takleh nak beli warna pelik2..nnti pokden 'sound'
ada aku beli warna merah...pokden dah juling tgk kaki aku..
huhuhu

aku skrang tgh kembali diet atkins..
alhamdulillah...dah 4 hari..
turun pun dah 2 kg lebih..
oklah tu kan...

tp nak kelakar nyer tingat lak kat suri..
ni conversation ptg kelmarin nun...
ni pasal diet okk...

mama : kakak...papa cakap kakak dah gemuk..

kakak: kakak gemuk ke mama??

mama: kalau tanye mama..yes kakak gemuk...

kakak: kalau gitu kakak nak diet lah... 

lololol..nak diet jugak...
ni ada satu lagi...

kakak: mama, ambik lah skit rasa ice cream kakak..

mama: takmolah...mama diet..(sambil telan air n sambil tu minum air mineral)

kakak: naper?mama diet?

mama: yer..mama diet..kalau diet hanya boleh minum air masak jer...

kakak: kalau gitu..kakak nak minum masak jer...esok bekal kakak air masak je g skolah..kakak nak diet...

sabar jer lah..orang diet dia nak diet..
ni ada lagi satu yek...

masa tu tgh tgk citer shrek...

mama: kakak gemuk leh kawen ngan shrek..

kakak: takmo lah..kalau kurus??

mama: kalau kurus leh kawan ngan putera raja..(sambil2 aku gelak)

kakak: takmo lah kawen shrek...kakak nak diet nak kurus..kakak nak kawen ngan putera raja....

tinggi target tu nak kawen ngan anak raja...
aku pecah perut melayan kakak ni..bab2 melawa/cantik mesti diutamakan...gitulah ada anak pompuan kan..tak masuk lagi si darin besar nnti..huhuhu


Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut